Du har ret til at få indsigt i de personoplysninger, vi har registreret om dig. De fleste oplysninger fx oversigt over lån, herunder saldo og transaktioner, er allerede tilgængelige på Mine sider – kundeportalen, hvor du til enhver tid kan se dem.

Hvis du har spørgsmål til vores onlineløsninger, er du velkommen til at ringe eller skrive til os, du finder vores kontaktoplysninger i bunden af siden.

Ønsker du at sende en anmodning om at få indsigt i dine personoplysninger?

Du har ret til at få en kopi af dine personoplysninger med information om, hvordan vi behandler dine oplysninger. De fleste oplysninger er allerede tilgængelig på Mine sider – kundeportalen, hvor du til enhver til tid kan se dem.

Bemærk, at Nordea Finance kan være underlagt lovgivning, der ikke gør det muligt at udlevere alle de oplysninger, du har anmodet om.

Ved at bruge Nordea Finance formularen her, har du mulighed for at anmode om almindelige personoplysninger indeholdende information, som vores kunder efterspørger regelmæssigt. Du har også mulighed for at anmode om yderligere personoplysninger, herunder mulighed for at anmode om samtlige personoplysninger.

Hvis du også ønsker at vi skal sende dine personoplysninger i relation til en virksomhed som du er involveret i, så tilføj virksomhedsnavn i formularen. 

Du får svar senest 1 måned efter, at vi har modtaget din anmodning.

Yderligere information

Nordeas politik om databehandlingÅbner i nyt vindue beskriver, hvordan Nordea Finance kan indsamle, bruge, opbevare og dele personoplysninger. Ønsker du at gøre brug af dine rettigheder, kan du besøge vores website eller ringe til kundeservice. Dine rettigheder er beskrevet mere detaljeret i Nordeas politik om databehandling.